Tiltrekk nye kunder med annonsering i sosiale medier

Vi er ikke opptatt av om du får økt trafikk på nettsiden – det som teller for oss er at du får avkastning på annonsekronene dine.

Screenshot 2021-01-14 at 13.26.37

Annonsering i sosiale medier skal være en investering, ikke en utgift.

Mange bedrifter vet ikke om markedsføringen deres er lønnsom.

Med de mulighetene som finnes i dag er det ingen grunn til at du skal være usikker på om markedsføringen din funker eller ikke. For å drive lønnsom markedsføring i sosiale medier må du vite hvilke tiltak som generer en positiv avkastning og gir deg resultatene du ønsker. Når du har kontroll på dette kan du prioritere hvor du skal legge budsjettet ditt.

Vi tester og optimaliserer produkter, annonser og ulike publikum for å fokusere budsjettet der det gir mest utslag.

Ved å kontinuerlig teste og optimalisere aktiviteten vi kjører på sosiale medier forbedrer vi stadig vår tilnærming til SoMe markedsføring. Vår erfaring gjør oss i stand til å skreddersy kampanjer og prosjekter tilpasset dine mål. En slik resultatorientert tilnærming, også kalt Performance Marketing, lar oss prioritere dine annonsekroner på aktivitet som driver resultater i tråd med dine mål.

Facebook, twitter, instagram, pinterest, linkedin mobile

Nå de riktige folkene på riktig plass til riktig tidspunkt med riktig budskap

For å oppnå gode resultater med annonsering i sosiale medier er det viktig at du treffer de riktige folkene på riktig plass til riktig tidspunkt med riktig budskap.

  • Hvem er målgruppen din?
  • Hvilke kanaler bruker de?
  • Når er de mest aktive?
  • Hvordan kommuniserer du verdien du leverer?

Vår tilnærming går ut på å forstå våre kunders kunder og få god innsikt i hvordan de handler på internett. Vi har som mål at du skal få best mulig avkastning for kronene du invisterer. Med kontinuerlig testing og optimalisering finner vi ut hva som gir resultat og vi kan prioritere budsjettet ditt der det lønner seg.

Kontakt oss for et uforpliktende møte