Sammen fikk vi brikkene på plass
Sammen fikk vi brikkene på plass MerkevareSteinkjer Utvikling ProsjektNettside, Visuell identitet, Kjernebudskap År2024 Besøk nettstedet En identitet i bevegelse Sammen med Lindseth Reklame designet vi den nye visuelle identiteten til Steinkjer Utvikling– tidligere kjent som Steinkjer næringsselskap. Som en del av leveransen ble det også utarbeidet kjernebudskap, ny nettside og øvrig materiell. «Sammen får vi…
Les merVårt aller viktigste nettsideprosjekt
Vårt aller viktigste nettsideprosjekt MerkevareLEVE ProsjektNettside, Kjernebudskap År2024 Besøk nettstedet Hjelp til å LEVE videre etter det utenkelige Landsforeningen for etterlatte ved selvmord har siden 1999 lagt ned en imponerende innsats, både for å støtte etterlatte og berørte ved selvmord, og for å bidra til å forebygge selvmord gjennom åpenhet, opplysningsvirksomhet og politisk arbeid. Under…
Les merMed skogbrukernes sikkerhet i siktet
Med skogbrukernes sikkerhet i siktet MerkevareSikringsradioen ProsjektMerkevarebygging, Nettside, Markedsføring, Kjernebudskap, Design År2020-2024 Besøk nettstedet Sikringsradioen – den sikreste jaktradioen Sikringsradioen har i over 40 år jobbet for økt sikkerhet for skogbrukere, dyresankere og andre som jobber eller ferdes i utmark hvor andre kommunikasjonsmidler kommer til kort. Til forskjell fra vanlige håndholdte VHF-radioer, eller jaktradioer som…
Les merHamskifte for Arctic Wildlife Tours
Hamskifte for Arctic Wildlife Tours MerkevareArctic Wildlife Tours ProsjektMerkevarebygging, Nettside, Visuell identitet, Kjernebudskap År2024 Besøk nettstedet En rendyrking av merkevaren Arctic Wildlife Tours, med naturfotografen Svein Wik fra Stjørdal i spissen, tilbyr spektakulære naturopplevelser i arktiske strøk for fotointeresserte over hele verden. I økende konkurranse med andre turoperatører i disse vakre, men sårbare, omgivelsene er…
Les merStaut kar, stødig merkevare
Staut kar, stødig merkevare MerkevareJens Kvernmo ProsjektMerkevarebygging, Nettside, Visuell identitet, Markedsføring, Kjernebudskap År2021 Besøk nettstedet En ekte formidler Jens Kvernmo er en av landets mest kjente eventyrere og har brukt flere år av livet sitt ute i naturen sammen med hundene sine. Han er en lidenskapelig villmarking, jeger, fisker og sanker, som i tillegg livnærer…
Les merMarkedspartner for verdensledende teknologibedrift
Markedspartner for verdensledende teknologibedrift MerkevareWater Linked ProsjektMerkevarebygging, Nettside, Visuell identitet, Markedsføring, Design År2020-2024 Besøk nettstedet I verdensklasse på sensorteknologi Water Linked er et oppstartsselskap fra Trondheim som har utviklet undervanns sensorteknologi i verdensklasse. Med nyvinninger som blant annet gjør det mulig for oppdrettsanlegg å trådløst overvåke kritiske miljøfaktorer i merdene, og for ROV-produsenter å tilby…
Les merNyheter fra Norges største universitet
Nyheter fra Norges største universitet MerkevareNTNU ProsjektNettside År2023 Besøk nettstedet Fem ble til en Da NTNU ønsket å samle fem ulike nyhetssider til en, falt valget på Smart Media for å designe og utvikle løsningen. Vi startet med en digital workshop for å få innsikt til å gjøre nødvendige designmessige prioriteringer. Her så vi på…
Les merTidenes mest bærekraftige verdensmesterskap på ski
Tidenes mest bærekraftige verdensmesterskap på ski MerkevareSki-VM i Trondheim 2025 ProsjektNettside År2023 Besøk nettstedet Trondheim 2025 Ski-VM arrangeres i Trondheim fra 26. februar til 9. mars i 2025. Dette er andre gangen byen arrangerer verdensmesterskap i nordiske grener, første gangen var i 1997. Alle konkurranser finner sted i Granåsen skianlegg, som er et toppmoderne anlegg…
Les mer